Կոռուպցիա

Մասնակիցներ՝

  • Միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

Ինչ է կոռուպցիա-

Որոնք են կոռուպցիայի առաջացման պատճառները։

Կարելի է արդյոք նշել կոռուպցիայի գոյության համար մեղավորների ինչ-որ շրջանակ։

Ընթացքը՝

  • Խմբային աշխատանքներ
  • Քննարումներ
  • Բանավեճեր

Արդյունքում՝ 

  • պատումներ, հոդվածներ, հետազոտական աշխատանքներ սովորողների բլոգներում

Երկրում կոռուպցիայի առկայությունը բացասական ազդեցություն է ունենում բոլոր մարդկանց վրա, քանի որ կոռուպցիան ազդում է մարդկանց առողջության, ազատության, և կյանքի վրա, այն ոչնչացնում է երկրի իշխանության հանդեպ հավատը։ Կոռուպցիան նաև պակասեցնում է ավելի առողջ շրջակա միջավայր ունենալու հավանականությունը։ Խաթարում է երկրի սոցիալական և իրավական հիմքերը։ Այն խանգարում է տնտեսական աճին, կրճատում է սոցիալական ծառայությունները և արգելք է հանդիսանում ենթակառուցվածքներում ներդրումների համար, կոռուպցիան ստեղծում է հակաժողովրդավարական միջավայր, որն տանում է դեպի է անվստահությամբ, այն անտեսում է բարոյական նորմերը և անհարգանք սերմանում պետական կառույցների և իշխանությունների հանդեպ: 

Published by torosyanartur

Բարև ձեզ ես Արթուր Թորոսյանն եմ ։ Սովորում եմ Մխիթար սեբաստացու Միջին կրթահամալիրում ։ Սիրում եմ իմ դպրոցը։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started