Ամփոփիչ առաջադրանք

1) Առաջին աշխարհամարտի պատճառները, ընթացքը, ավարտը և հետևանքները:

Պատճառը՝ Տնտեսական իմպերիալիզմ, տարածքային և տնտեսական հավակնություններ, առեւտրային արգելքներ

հետևանքները՝Անտանտի հաղթանակ
Ռուսաստանում Փետրվարյան եւ հոկտեմբերյան հեղափոխություններ
Գերմանիայում նոյեմբերյան հեղափոխություն
Գերմանական, Ռուսական, Օսմանյան եւ Ավստրո-Հունգարիականկայսրությունների փլուզում
Եվրոպայում ամերիկյան կապիտալի ներթափանցման սկիզբ

Ավարտը՝ 1918թ. նոյեմբերի 11:

2) Օտտո Բիսմարկի դերը Գերմանիայի միավորման և զարգացման մեջ:

Նրա դերը Գերմանիայի միավորման և զարգացման մեջ շատ կարևոր դեր ուներ քանի որ, նա եղել է

(1-ին) Գերմանական կայսրության ռայխսկանցլեր մարտի 21, 1871 – մարտի 20, 1890

Հյուսիսգերմանական միության 

3) տալ բառերի բացատրությունը՝

աբսոլուտիզմ-,միահեծան իշխանություն

իմպերիալիզմ-Կապիտալիզմի բարձրագույն ու վերջին ստադիան, որ բնութագրվում է խոշոր մոնոպոլիաների ու ֆինանսական կապիտալի տիրապետությամբ

արդյունսբերական հեղաշրջում-,

եռյակ դաշինք-Եռյակ դաշինք եղել է ռազմական դաշինք Գերմանիայի, Ավստրո-Հունգարիայի և Իտալիայի միջև։ Այն տևել է 1882 թվականի մայիսի 20-ից մինչև Առաջին համաշխարհային պատերազմ սկիզբը՝ 1914 թվականը։

 եռյակ միություն-Գերմանիայի, Ավստրո-Հունգարիայի ե Իտալիայի ռազմաքաղաքական դաշինք, որը ձևավորվել է 1879-1882 թթ-ին, դաշինքն ուղղված էր Անգլիայի, Ֆրանսիայի և Ռուսաստանի դեմ

Անտանտ ԱՄն-ի հռչակագիրը, Վիեննայի վեհաժողովը:

Published by torosyanartur

Բարև ձեզ ես Արթուր Թորոսյանն եմ ։ Սովորում եմ Մխիթար սեբաստացու Միջին կրթահամալիրում ։ Սիրում եմ իմ դպրոցը։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started