Ինչ է արժեքը: Մարդը որպես արժեք

Մասնակիցներ՝

Միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

  • Բացատրել Ի՞նչ եք հասկանում արժեք ասելով:
  • Թվարկեք մի քանի կարևոր արժեքներ:
  • Ձեր կարծիքով այս կամ այն արժեքը  գնահատելու, կարևորելու համար անհրաժեշտ է արդյոք գիտելիքների որոշակի պաշար կամ կենսափորձ:
  • Թվարկեք արժեքներ, որոնք չեն կորցնի իրենց նշանակությունը:

Ընթացքը՝

  • Խմբային աշխատանքներ
  • Քննարումներ
  • Բանավեճեր

Արդյունքում՝ 

պատումներ, հոդվածներ, հետազոտական աշխատանքներ սովորողների բլոգներում

Այս կամ այն արժեքը գնահատելու համար մարդ պետք է այդ արժեքից ինչ որ բան հասկանա, օրինակ ամեն մի մարդ չի կարող գնահատել թե ինչպես կատարեց հնարքը մարմնամարզուհին, որովհետև ոչ բոլորը գիտեն «մարմնամարզություն» հնարքը:

Լուծում իրավիճակ 1) ես այդ առաջադրանքների պատասխանները կսովորեյի, քանի որ ամեն ինչ կախված չէ գնահատականներից:

լուծում իրավիճակ 2) ես կասեյի թե ով է արել դա, դա կապ չունի «գործ տալ» -ու հետ, ես հանուն ուրիշի վատ արարքի, որի մեղավորը պետքե պատժվի, չպիտի վնաս կրեմ:

1) ամեն մի մարդու համար հերոսը տարբեր մարդիկ են, բայց համարյա բոլորի հերոսներից են ծնողները, քանի որ ծնողները միշ երեխայի կողքին են, շատ դեպքերում ծնողներն են երեխային հասկացնում թե ինչ է «արժեքը»:

2) ես կարծում եմ որ իմ մասին գրված կլինի նրա մասին, որ ես շատ գնահատում եմ բարությունը, հասկացությունը, հավատարմությունը:

3) մի անգամ իմ ընկերներից մեկի հետ մեր բակում խաղում էի, ես գնացի մեր տուն, մեկ րոպեյով: Երբ որ ես հետ եկա ես նրան չգտա, ես սկսեցի նրան ման գալ, բայց չգտա: Վերջում ես գնացի իմ մյուս ընկերոջ տուն, և տեսա թե ինչպես են նրանք իրար հետ խաղում, փաստորեն նրա համար ամենա մեծ արժեքներն էին գումարը, նյութական բաները, խաղալիքները: Վերջում նրանք ինձանից ներեղություն խնդրեցին, և ես չներեցի: Դրանից հետո ես հասկացա, որ նյութականը և գումարը ամենա կարևորը չէ, իսկ ընկերները ժամանակավոր են:

Published by torosyanartur

Բարև ձեզ ես Արթուր Թորոսյանն եմ ։ Սովորում եմ Մխիթար սեբաստացու Միջին կրթահամալիրում ։ Սիրում եմ իմ դպրոցը։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started