Սեպտեմբեր հոկտեմբեր- կենսաբանության ամփոփում

1) ներկայացնել բջջի կառուցվածքը

Կենդանական Բջիջը կազմված է կորիզից, օրգանոիդներից, ցիպոպլազմաից և բջջաթաղանթից

2) գեղձերի կառուցվածքը և ինչ ֆունկցիա է կատարում

Գեղձերը ունեն տարբեր ֆունկցիաներ, բայց նրանք բոլորը արտադրում են մի կենսաբանական ակտիվ նյութ, որը ազդում է օրգանների կենսագործունեության վրա:

Ենթաստամոքսային գեղձը կազմված է՝ լեղածորանից, գեղձի գլխավոր ծորան, գեղձի լրացուցիչ ծորան, գեղձի պոչ,գեղձի մարմին, գեձի գլխիկից և բարագ աղիքից

3) գեղձերի տեսակները

Գեղձի տեսակներից են ենթաստամոքսային գեղձը, թքագեղձը, առցունքագեղձը, սեռական գեղձերը և քրտնագեղձը:

4) գեղձերի առաջացրած հիվանդություններ

Վահանաձև գեղձից կարող են առաջանալ 7 հիվանդությունն, դրանցից մի քանիսն են՝

Քնելու հետ խնդիր

Ստրեսսային վիճակ

Հոդացավեր

Մաշկի հետ խնդիրներ

5) նյարդայն համակարգի կառուցվածքը և գործառույքը

Նյարդային համակարգի պատճառով մենք կարողանում ենք զգալ ցավը և այլ ֆիզիկական զգացմունքներ:

Նյարդային համակարգը կազմված է կենտրանոյին համակարգից և ծայրամասային նյարդային համակարգից:

6) ինչ է ռեֆլեքսը

Ռեֆլեքսը նյարդային համակարգի հետ օրգանիզմի պատասխան ռեակցիան է ներքին և արտաքին միջավայրից ստացվող գրգիռների համար:

7) ողնուղեղի կառուցվածք

8) ներկայացնել՝ կենսաբանության բաժնի հղումը

Արտազատական և խառը գեղձեր

Վահանաձև գեղձի հիվանդություններ

Գեղձերի առաջացրած հիվանդություններ

9) բնագիտական ֆլեշմոբ

Published by torosyanartur

Բարև ձեզ ես Արթուր Թորոսյանն եմ ։ Սովորում եմ Մխիթար սեբաստացու Միջին կրթահամալիրում ։ Սիրում եմ իմ դպրոցը։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started