Երկրաչափություն

Տնային աշխատանք․ 1.Եռանկյունն ունի 21 աստիճանի երկու անկյուն: Տրված եռանկյունը՝ 2.Տրված է NEC եռանկյունը: ∠N=27°, ∠E=99°: Որոշիր ∠C անկյան մեծությունը=54° 3.Տրված է ուղղանկյուն եռանկյուն, որի սուր անկյուններից մեկի մեծությունը 72° է: Որոշիր այդ եռանկյան մյուս սուր անկյան մեծությունը=18°

Հովհաննես Թումանյան

Ինչքա՜ն ցավ եմ տեսել ես,Նենգ ու դավ եմ տեսել ես,Տարել, ներել ու սիրել,-Վատը` լավ եմ տեսել ես։ Երազումս մի մաքիՄոտս եկավ Հարցմունքի.― Աստված պահի քո որդին,Ո՞նց էր համը իմ ձագի… Հե՜յ ճամփանե՛ր, ճամփանե՛ր.Անդարձ ու հին ճամփաներ,Ովքե՞ր անցան ձեզանով,Ո՞ւր գընացին, ճամփաներ։ Ո՞ւր կորա՜ն…Մոտիկներըս ո՞ւր կորա՜ն.Ինչքան լացի, ձեն ածի`Ձեն չի տվին, լո՜ւռ կորան։ Ե՛տ չեկավ…Գնա՜ց գնա՜ց, ետContinue reading “Հովհաննես Թումանյան”

Ուժ: Ձգողության երևույթը: ծանրության ուժ: Առանձգականության ուժ: Մարմնի կշիռ:

Գ. Մխիթարյան I մաս: Տարբերակ մեկ 1 1 (2) մարմնի կշիռ կոչվում է այն ուժը, որով մարմինը (Երկրի ձգողականության հետևանքով ) ազդում է հենարանի կամ կախոցի վրա: Պատ. 3 2 (2) Ծանրության ուժ կոչվում է այն ուժը որով երկիրը ձգում է մարմնին: Պատ. 1 3 (2) առանձգականության ուժ կոչվում է այն ուժը որով դեֆորմացված մարմինըContinue reading “Ուժ: Ձգողության երևույթը: ծանրության ուժ: Առանձգականության ուժ: Մարմնի կշիռ:”

Քարախտ հիվանդություն

Հանդիպող երկրներ Հանդիպում է Կենտրոնական, Արևմտյան և Արևելյան Աֆրիկայի մի շարք շրջաններում։ Քնախտի փոխանցողը ցեցե ճանճն է։ Քնախտի տարատեսակը, որի հարուցիչը T․ rhodesiense-ն է, դիտվում է Աֆրիկայի արևելյան մասում։ Այդ տեսակով հիվանդանում են նաև որոշ կենդանիներ (անտիլոպներ, այծեր և այլն), փոխանցողը glossina morsitans ճանճն է։ Վարակված ճանճի օրգանիզմում տրիպանոսոմները կարող են պահպանվել 2–3 ամիս։ Քնախտի գաղտնի շրջանը տևում է 2–3 շաբաթ։ Հիվանդության ընթացք ՀիվանդություննContinue reading “Քարախտ հիվանդություն”

Design a site like this with WordPress.com
Get started